مستر سئویاب

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

SEO که خلاصه شده عبارت Search Engine Optimization می باشد ، به معنای بهینه سازی موتورهای جستجوگر می باشد و در عمل ، به مجموعه اقداماتی از قبیل بهبود شرایط ظاهری سایت ، بهبود و تقویت محتوا ، لینک دهی به تارنماهای قدرتمند ، منسجم کردن فعالیت های شبکات اجتماعی یک مجموعه و ... اتلاق می شود که سبب می گردد تا یک وبسایت ، بنا به حوزه کاری و کلمات کلیدی خود در میان نتایج نمایش داده شده توسط یک موتور جستجوگر (مثلاً گوگل) رتبه بالاتری بیابد ، به زبانی ساده اگر 100 سایت مطرح در حوزه ای فعالیت می کنند ، سئو باعث می شود تا سایت اعمال کننده آن به رده های اولیه صعود کند .

حال سود این بالا آمدن در نتایج چیست ؟ بنا به آماری که منابع موثق و مجموعه های تحقیقاتی همه ساله ارائه می دهند ، بیش از 70 درصد افرادی که در اینترنت با جستجوی یک کلمه یا عبارت ، به دنبال ارائه دهنده آن خدمت یا سرویس خاص می گردند ، از میان سه مورد ابتدایی یکی را انتخاب نموده و مسأله ای که سبب شده است تا آنان به این محیط مراجعه کنند را بر طرف نمایند . با توجه به این رویداد ، می توان انتظار داشت که وبسایت های صدرنشین ، به دلیل داشتن ورودی بیشتر ، تعداد بیشتری هم مخاطب منجر به خرید داشته باشند ، در نتیجه اینکه سئو و مجموعه اقدامات پشتیبان آن سبب می شود تا شانس بیشتری برای جذب مشتریان بالقوه و افزایش سود حاصل از همکاری با آن ها داشته باشند .

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • mr seoyab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی